Stonehenge 巨石陣 > Bath 巴斯 > Jackson + Rye

終於都黎到探石大哥既一日啦!! 今次參加左個one day tour, 我地係因為冇左張車票而臨時決定參加既, 所以就冇乜資料可以提供.
 
一早八點就要去Victoria coach station到等, 同Victoria station係唔同的位置, 但係由火車站一出就到.

IMAG5612.jpg

去到入面就會有指示, 睇番自己的Tour去排隊, 因為入面會有超級多人. 
 
去巨石陣的車程大約3小時, 導遊一開始就會講解巴士沿途經過的地方, 之後就會係差唔多到的時候再講解. 到達巨石陣, 落車後就會派發入場卷同語音機, 之後仲要轉撘shuttle bus入去巨石陣既位置. 

IMG_20170519.jpg

巨石陣都有好多不同的傳說, 有人話係由巨人忽然變做巨石, 亦有可能係興建出來, 但至今建造的原因和方法都係一個謎. 由幾十塊巨石圍成的大圓圈, 有D石頭仲有6米高. 而且石頭仲有4500年的歷史(好誇張...), 上面有D雕刻, 相信可能係紀念文, 又或者係觀察天文現象留下的.

DSC04523.JPG

不同角度的巨石. 

DSC04540.JPG

DSC04550.JPG

我地去的時候係星期五, 雖然照道理係閒日, 但都超級多人的. 而且我地離開巨石其實都超遠的, 好想進去一探究竟呀.....
 

DSC_0192.JPG

佢都要出黎影下相留念嘛

DSC04554.JPG

其實我覺得佢真係好似一個怪人的樣, 姐係好似電影入面d異型既樣 (haha). 佢係獨立一舊係旁邊的. 

DSC04556.JPG

DSC04561.JPG

最後我地就係沿著巨石陣行左一個圈, 影下相, 好快就一個鐘啦. 

跟Tour就是有時間限制啦, 仲要排隊搭shuttle bus, 我就覺得一個鐘其實唔夠. 你影下相, 排下隊就過左去. 我地就只可以睇到中間的巨石陣, 連旁邊的 Neolithic House (就像蒙古包的舊屋子) 都參觀唔到. 

之後我地就搭車去Bath啦. 

arrow
arrow
    文章標籤
    Stonehenge 巨石陣 英國
    全站熱搜

    PrincessFake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()