白金漢宮 > Fish & Chips (Lunch) > Oxford Street Shopping > Wahaca (Dinner)

係睇完衛兵後就去搵食啦, 因為今日落雨, 所以我地決定今日Hea D, 於是就出發去左 Oxford Street 到. 我地本來想試下面呢間 The Breakfast Club, 因為係好出名食 All Day Breakfast 的. 但我地見到下面條隊, 就瞬間放棄了. 佢同我地講要排大約一小時呀, 我地係唔會浪費時間架, 於是我地就沿路搵野食啦. 

IMG_20170517_125842.jpg

IMG_20170517_135735.jpg

今次原本冇Plan到要食 Fish & Chips, 突然又比我地發現到佢, 好吸引就入左去啦. (反正我地覺得求其入一間都唔會係劣食....)

 Fish & Chips 係英國傳統的小食, 而家都有好多好出名的店專食 Fish & Chips. 因為初期的 Fish & Chips 只是街邊小食, 而且係用舊報紙包住黎買, 所以而家好多店都會用牛油紙扮成舊報紙咁. 

IMAG5420.jpg

門口有Take away, 但我地緊係堂食啦 (有12.5% Service Charge)

IMG_20170517_131518.jpg

Menu. 有好多款的. 

IMAG5414.jpg

今次叫左3款食物, 下面的係 Small Haddock & Chips (£12.95), 右上係 Plaice & Chips (£13.45), 左上的當然係 Sausage & Chips (£7.5). 

首先 Sausage & Chips 真係好唔抵食, 我地叫個陣都諗住有2條架, 我地見到佢咁孤單的時候都忍唔住笑. 然後 Small Haddock & Chips 係黑鱈魚, 味道係比較濃 ; Plaice & Chips 就係比目魚, 味道好似係淡D. 不過兩款魚的肉質都好嫩, 炸粉都唔厚. 食的時候會配檸檬汁/ tartare sauce, 類似一種蛋黃醬啦. 而且英國D Fish & Chips 店都會標榜魚和薯仔都一定會係英國國內生產的. 

IMAG5415.jpg

其實D魚都大過隻手掌架, 好在我地都預左份量十足, 所以4個人叫左3個餐咋. 食到最後其實都真係好飽好飽, 所以係絕對夠食. 

其實英國有好多好多 Fish & Chips 的店, 有D仲好出名, 但呢家店我又覺得唔錯, 值得一試呀. 

因為佢係係 Oxford Street 後面, 一食飽就可以出番去行街街啦!! 

arrow
arrow
    文章標籤
    Fish & Chips
    全站熱搜

    PrincessFake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()