close

川畝園麵食館都係我上網睇番黎架!! 一食就覺得好正, 係難得台灣咁多好食的店舖會返轉頭再食的舖頭. 

而川畝園麵食館係位於近年好熱門的赤峰街, 赤峰街除左好多文青店, 仲有好多食好西的店, 好想去食晒佢呀!!

IMAG2547.jpg

川畝園麵食館, 好勉強咁影左張門口相, 點解我會影成咁?! 唔緊要啦, 紅色招牌好易見到

IMAG5038.jpg

鍋貼, 至愛的小籠包 (只係NT$70, HK$20, 就有6隻啦, 好平呀!!)

IMAG2531.jpg

小的酸辣湯, 同香港的唔同, 呢碗冇咩酸辣味道, 同比較稀, 但係就好足湯料.

IMAG2540.jpg

IMAG2545.jpg

小籠包, 佢有幾多摺我就唔知啦, 不過同埋皮薄餡靚, 仲好多湯汁. 係真係好好食!! 

而且店家好好人, 可能見我地係遊客, 有細心話我地知店內都係自助的. 寫寫下又好想食啦.....

arrow
arrow

    PrincessFake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()