close

20170212 DAY 2

安來足立美術館 > 境港鬼太郎 > 米子餐廳 - 炉端焼き 家富良

一早起身先知原來鳥取落雪的情況好嚴重, 是33年來積雪最深. 好難怪日本人咁唔鍾意落雪, 相信只有我地冇見過雪先咁興奮. 

首先一早就出發去足立美術館, 足立美術館其實係屬於島根縣安來站. 網上見到美術館的庭園被雜誌連續13年被評為日本第一的日本庭園, 就係因為咁就吸引左我去. 先由米子搭JR去安來, 再搭Free Shuttle Bus去美術館. 係門口想影相的時候, 有對日本人行左黎同我地講野, 因為我地都唔識日文啦....我地以為佢想叫我地幫佢地影合照, 點知係佢地幫我地影呀.

DSC_0844.jpg

庭園入面雖然佈滿了雪, 但其實都好靚. 本身佢分左幾個唔同的區域, 但其實我已經分唔到啦. 

DSC03434.JPG

DSC_0855.JPG

DSC03438.JPG

DSC03445.JPG

DSC03453.JPG

DSC_0870.JPG

當我地行到出戶外地方時, 再有對日本人主動行過黎話幫我地影合照, 點解佢地可以咁好架 後尾見番係門口幫我地影相個pair人, 原來佢地識架, 我地都用好有限的英文傾左兩句. 

其實美術館都好大, 先行完庭園, 之後再行美術館和展示廳. 不過美術館內的作品都唔可以影相. 美術館收藏了好多橫山大觀的作品, 是一位在日本十分出名的畫家. 他當時創作出朦朧體的畫法, 即是無線條畫風. 以富士山為題的作品, 紅噹噹的太陽, 即使平凡人如我,都覺得好讚嘆. 行完本館之後仲會經地下通道去到新館, 新館內仲有其他名畫作, 好值得大家去欣賞. 最後係館內行左大約3小時, 比想像中用得較多時間呀...

出到去火車站利用了等車時間食件cake飲杯茶, 唔好以為係火車站入面就冇好野 (唔似香港呀...)

DSC_0895.JPG

因為落大雪係咁Delay, 當我地出到去米子時就Miss左班車啦, 唯有係火車站到再食野啦. 係其中一間餐廳入面仲見番美術館個pair日本好人. 佢地邀請我地一齊食飯, 仲話要請客. 呢個舉動, 真係嚇親我地, 我地都只不過係萍水相逢 (Old School Mode). 為免人地破費, 我地就只好話趕車唔洗客氣啦. 之後就上左車站二樓的餐廳食飯. 

DSC_0901.JPG

蟹肉丼 唔記得幾多錢啦 不過都唔會係貴

IMAG3690.jpg

親子丼 720YEN

食飽飽之後就出發去境港鬼太郎啦. 車程大約一小時. 其實都明知趕唔切入去水木茂記念館, 因為去到都已經 16:24, 所以都係抱到此一遊的心態. 由火車開始就已經充滿住鬼太郎和佢D朋友的身影, 其實我冇睇過鬼太郎, 亦都唔認識佢地, 都係因為會黎呢到旅行, 先了解多左.

IMAG3706.jpg

唔同時間會有唔同公仔的列車, 咁岩就撘中鬼太郎火車.

一落車就去左水木茂記念館先, 當然佢都已經停止入內, 不過就仲未閂門. 所以就係佢門口到行下影下相. 係記念館後方仲有個妖怪樂園, 以當時的天氣根本就唔會有人啦, 但我地都去影左兩張相.

IMAG3708.jpg

一入門口就見到鬼太郎歡迎我啦 (咁都要自high)

DSC_0939.JPG

DSC_0927.JPG

DSC_0936.JPG

一反木棉好貼地呀, 真係會睇佢唔到架.

其實成條商店街都係得小貓兩三隻, 好多店舖都冇開. 其實都好合理呀, 33年來最大雪喎. 好在仲有手信店妖怪饅頭有開門, 我地就入去買左幾盒做手信了. 沿住商店街兩邊不停影下相, 其實就算店舖冇開, 都仲係好忙架. 而且仲設置total 37個印章位置, 我最鍾意就係係旅行時收集不同的印章和leaflet.

其中有條街竟然用雪堆起左鬼太郎朋友們, 原來係店家佢地係雪中作樂, 睇黎佢地真係好鍾意鬼太郎啦.

DSC_0949.JPG

DSC_0952.JPG

但當我行到去妖怪神社時, 就開始落雨落雪啦. 冇太陽又落雪又大風, 我地就秒速咁行去車站啦. 其實當我地行到去車站個陣已經冇咩知覺啦, 冇誇大, 真心凍到癲. 既然都凍到無感覺, 就繼續係車站前和鬼太郎們影相啦! 

IMAG3726.jpg

DSC_0968.JPG

IMAG3742.jpg

IMAG3743.jpg

點解佢地身上冇雪既………

之後就同鬼太郎Say Bye Bye返去米子啦. 今次就撘到眼珠爸爸架車, 好lucky, 咁都比我撘到唔同的車.

IMAG3753.jpg

IMAG3755.jpg

返到米子當然就要去食飯啦. 其實好多店都無開門, 我地都冇咩特別心水, 行過見到吸引就走入去. 反而獲得意外驚喜呀! 

 

arrow
arrow

    PrincessFake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()