close

塔吉摩洛哥料理

這間餐廳係我睇愛玩客介紹的, 一睇之後就決定要去啦!! 塔吉摩洛哥料理其實係有D遠既, 都唔係我地遊客會去的地方, 不過為左食好西, 冇計啦. 要先搭捷運到六張犁站, 再行大約10Mins. 

IMAG4952.jpg

IMAG4950.jpg

餐廳外觀, 等緊我啦. 係因為我之前就已經睇好, 已經決定左要食二人餐「燉羊膝大塔吉套餐」

IMAG4935.jpg

前菜是蝦啦 

IMAG4921.jpg

二人餐上菜啦!! 有湯, 谷司谷司, pita麵包, 番紅花飯, 同埋燉羊膝!!!

第一次試谷司谷司, 佢係一種似米的小麥粉. Um....味道淡淡的, 口感係有D奇怪既 Haha. pita麵包好食, 軟軟的.

IMAG4922.jpg

呢個鍋就係叫「塔吉」啦, 係摩洛哥常用的煮食用具, 據說設計係可以保留水份. 

近看羊膝, 超級大隻, 仲要係2隻呀!! 已經燉到好「淋」, 味道其實有d似咖哩, 唔辣.

IMAG4939.jpg

最後仲有甜品和飲品. 係布丁和茶.

IMAG4940.jpg

呢個係齋啡和椰棗甜品, 甜甜的, 幾得意.

IMAG4917.jpg

餐廳周圍的環境啦, 裝修好有心思呀. 而且餐廳服務好好呀, 佢地都有同我地傾計, 仲主動幫我地影相. 

可以再黎試下其他野食 :)

arrow
arrow

    PrincessFake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()