20170515-20170529 英國瑞士之旅前言

首先想講就係呢張機票係超便宜的機票, HKD$2200飛歐洲喎, 機會真係只得一次, 個次之後我就冇再見過有咁平既機票啦. 點解會揀英國瑞士咁去? 本身就一定會揀英國既(戀英嘛...), 但對瑞士除左瑞士火鍋之後就冇咩認知,所以單純係因為咁樣買機票係最平. 但之後先發覺咁樣太蠢啦, 去完英國先去瑞士係災難...係因為瑞士基本上都冇咩買, 但英國又太多野買, 結果就係災難式地搬行李囉. 千萬千萬唔好再咁做!!!!

去程係坐Austrian airlines, 但就要轉機同係係香港中午時出發, 所以去到英國就會係夜晚. 

IMAG5141.jpg

港女指定相片

IMAG5146.jpg

出發時仲有落雨~~

IMAG5147.jpg

上機啦~~ 坐位幾舒服, 有得叉電, 不過D戲就好似唔算新.

IMAG5154.jpg

晚餐:沙律, 餐包, 雞扒薯蓉, 蛋糕, 唔夠飽餐包係有得refill, 飛機餐黎講都吾係差. 餐前已經有比餐飲, 餐後再比, 基本上全程飛機佢都不停咁問你要吾要飲野. 

IMAG5157.jpg

早餐:焗通粉, 我都係鍾意食火腳通多d. 

飛機行程: Hong Kong > Vienna > London (Heathrow). 第一程先搭12個鐘, 之後轉機再搭多2個幾鐘. 不過就要小心轉機過程, 我地買既時候就已經知道轉機時間只得半小時, 係好趕好趕好趕. 係轉機時要對清楚個班機number, 一定一定一定要睇清楚個閘口有冇改!! 否則, 就會好似我地咁就會去錯閘口. 太白痴啦!!!! 當我地去到錯個個閘口, 閘口人員同我地講班機飛走左啦喎, 我地真係呆左企晒係到. (閘口人員係冇睇過我地張機票就同我地講我地太遲....) 好在係隔離有個岩岩行過既好好鬼佬睇睇我地張機票, 同我地講我地去錯閘口, 話比我地知個正確閘口, 之後仲帶我地行左一段路. 驚險地半個鐘內係機場跑兩個閘口, 要知道佢地入唔同閘口都會做一次安檢, 一個唔小心走左班機就慘啦. (因為中途我地都見到好多人都行錯呀, 都係比個好好鬼佬折返轉頭架.) 

IMAG5161.jpg

要來回呢條長長的走廊, 真係人都癲.

IMAG5163.jpg

我都好想係機場到行下呀………

IMAG5166.jpg

終於去到閘口, 有時間有時間!!! 嚇死寶寶.

去英國事前準備既野唔太多, plan行程就基本啦, 因為以前去過London, 好多市中心既建築其實都去過, 所以今次就諗住可以去下其他地方. 大家都知要預先買海鮮價車票啦, 但因為我地係太Free既人, 所以就諗住買張遊客Pass (BritRail London Plus Pass) 啦, 呢張好好用, 好多我想去既郊區路線都已經包左(e.g. Oxford, Cambridge, Bath, etc), 咁諗住幾時搭車都得啦. 上網比較完之後就諗住向間英國公司 VisitBritain Shop 買啦, 見佢係倫敦政府認可, 又好似好多人向佢買過咁. 而且我地有英國住址, 諗住都好方便啦, 英國寄英國境內實無錯啦. 買之前就同我地講最快就3日收到, 點知3日後收唔到 (我地落機個日), 之後客服就覆我地要3-5日先收到, 咁我地就調行程諗住等佢張票. 點知5日後都收唔到!! 直到我地走個日都係冇見過張車票既. 然後就係一句Sorry同搞一輪既退錢囉. 捱貴車票都算(係好L貴!!), 但搞到行程唔上唔落要臨時調黎調去就真係太煩, 甚至取消D景點就太令人失望.

所以以後都唔好再係 VisitBritain Shop 到買票了!!!!

第二程就係London (Heathrow) > Swiss (Geneva). 呢程係Swiss Airline, 時間就差不多3小時. 因為係短途機, 所以係冇電視, 但係會比小食飲品同朱古力. 唯一想講既係, 成班飛機係冇乜亞洲人的. 入境時, 海關就充滿一臉疑惑咁望住我地4個港女. 而且我地過關係快過人地歐盟個條線架!! 記住記住Geneva只要你有住酒店/hostel係可以拎Free既搭車卷, 但要記住係入境大堂到拎! 一出左關就冇得拎架啦. 

而瑞士就出名雪山風景靚+物價高, 基本上都冇咩消費既, 買得最多野咪就係係超市囉~(除非你諗住買撈啦)~~而且我就覺得瑞士人並冇英國人咁nice, !!純個人感覺!! 之後再講. 

之後就係回程啦. 回程: Swiss (Zurich) > HK. 呢程都係Swiss Airline, 而且係直航機, 大家玩完咁多日, 所以就算12個鐘都一定好好訓. 而Zurich個機場都有算大既, 而且係先過安檢, 就會見到Duty Free同其他店, 去到閘口前先過海關的, 過完海關我地係仲要搭無人駕駛. 所以記住預早d去閘口呀. 咁大家就開開心心返屋企啦

其他相就等係其他篇到回憶啦, 正式開始onon框框之落難港女歐洲行. 

arrow
arrow
    文章標籤
    英國 戀英 瑞士 on框框
    全站熱搜

    PrincessFake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()