close

20170215 Day 5

吉備津神社 > 直島半天遊 > 廣島GOGOGO

離開吉備津神社後, 就準備去直島 Nashima 啦!! 直島係位於四國的瀨戶內海之上, 係一個人口不足 4000人的小島 (咁小人, 好幸福的生活), 近年因為「 瀨戶內藝術季 」而吸引左好多遊客前來.  

先搭JR到岡山站, 再搭到去宇野站. 宇野站一出就會有指示邊到係渡輪碼頭, 或者跟大隊行就岩架啦, 好快就會見到.

DSC_1215.JPG

DSC_1218.JPG

宇野站和站外的擺設. 唔知點解JR和船的時間係永遠都唔夾架, 基本上係宇野到落車之後係要等一個鐘先會有船.

DSC_1221.JPG

小小的售票處. 入去買船飛, 買定來回票就最好, 仲有時間表比你拎. 但....我竟然見到Memo話今日Benesse House Museum竟然唔開, 我的心已碎. 

IMG_4829.JPG

船到啦. 已經三點三啦, 其實半日都無, 哈哈.

IMAG4066.jpg

船好大好豪華呀 (我仲以為係天星小輪咁架...) 係可以上甲板個層的, 如果你有無比的勇氣的話, 超大風!

IMG_4830.JPG

IMG_4846.JPG

船程大概20Mins, 當你見到南瓜的時候就係到的時候. 

落船後, 因為時間的關係, 我就要奔向藝術館啦. 上網有時見到D人話可以用腳行, 而更重要的係我想去的Chichu Art Museum & Lee Ufan Museum就只可以繞一個圈先有車到, 於是, 我就踏上呢個勇氣之旅 - 行30Mins去啦!! 點解係勇氣之旅?! 因為行之前我根本唔知係行山咁行囉.......

IMG_4851.jpg

Naoshima Pavilion, 由250塊不銹鋼造成, 而且係可以入去, 概念類似係一個小型的藝術館.

IMG_4853.JPG

沿著海邊行

IMAG4092.jpg

IMAG4098.jpg

IMAG4094.jpg

真係全部都係山路, 不斷的上山..... 30Mins既平路同30Mins既山路, 真係差好遠架....好在沿路行都見到靚靚的海景, 平衡一下我的心情.

DSC_1233.JPG

地中美術館 Chichu Art Museum - 由於時間的關係, 我去到既時候已經閂門了, 所以繼續去下一個地方. 不過當你黎到呢到時候, 就差唔多到李禹煥美術館架啦.

IMAG4099.jpg

終於黎到李禹煥美術館 Lee Ufan Museum啦,  李禹煥其實係一個韓國藝術家, 1936年生於大韓民國慶尚南道, 1956年到日本, 其後係日本發展. 而呢家美術館係係2010開館, 由名建築師安藤忠雄設計, 館內展示李禹煥由70年代到現在的作品. 館內係唔可以影相, 入場費1030Yen. 

DSC_1239.JPG

下面係室外的展覽廣場, 免費的.

IMAG4104.jpg

點線面

IMAG4106.jpg

對話

DSC_1244.JPG

休息または巨人の杖

DSC_1247.JPG

IMAG4113.jpg

美術館的遠景

離開美術館後, 就繼續向山行啦. 這邊其實就有Free shuttle bus搭啦, 但要睇岩時間表先啦, 班次好疏. 咁我都行左咁多啦, 無所謂啦, 當欣賞下風景啦.

DSC_1257.jpg

海邊的石雕

DSC_1262.JPG

IMAG4119.jpg

日落的海邊真係好靚

IMAG4126.jpg

DSC_1265.JPG

シップヤード・ワークス 船尾と穴 Stern with Hole , 正面與背面, (背面真係有少少殘舊的感覺, 真係有D似爛船...哈哈)

DSC_1263.jpg

三枚の正方形

DSC_1270.JPG

呢到係島上的酒店, Benesse House, 既係Museum也是Hotel, 有機會都想試下係到住一晚呀. 對正海邊, 休閒咁散下步, 諗到都覺得舒服. 

DSC_1277.JPG

黃南瓜Get it!! 有幾多人黎都係為左佢.....都係靠好人幫我地影呢張合照架.

IMAG4137.jpg

IMG_4862.JPG

有個小小的鳥居係岸邊, 加上日落, 太美了.

係呢到就已經係搭Town Bus的位置, 可以搭車經別外一邊落山去番碼頭. 巴士的班次都係好疏, 記住要Check清楚時間. 我係呢到等左15Mins左右, 已經凍到震.

IMAG4149.jpg

終於等到巴士黎啦, 連巴士都佈滿左南瓜架. 沿路好多都已經黑晒, 無咩人, 所以都係要早D黎. 番到碼頭, 仲有時間, 所以係周圍再影下相先.

DSC_1291.JPG

紅南瓜的晚上

IMAG4151.jpg

DSC_1304.JPG

IMAG4154.jpg

Naoshima Pavilion 的日落與晚上, 我都有行到入去影相架. 

船到就要離開直島啦, 如果下次有機會既話都想再黎多次直島, 留多D時間去欣賞呢個藝術之島. 不過.....我唔想再行山啦, 冇咩勇氣既都係唔好挑戰啦. 

回到岡山車站後, 就坐新幹線出發到廣島啦. 

IMAG4158.jpg

IMAG3583.jpg

終於黎到旅程最後的一站 - 廣島 Hiroshima 啦. 因為今次住既地方唔係近JR的地方, 主要係要睇自己想去的地方係邊到啦. 我揀左住係本通個邊的位置, 個邊附近都好多食店和行街的地方, 而且都近和平紀念館. 

IMAG4159.jpg

IMAG4162.jpg

係廣島站一出就會見到路面電鐵的位置, 都會有好多人係到等車. 站頭仲有資料比你睇. 

今晚好好休息一晚, 聽日就出發去宮島啦!!! 

arrow
arrow

    PrincessFake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()